Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob  oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Kupec z nakupom  potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.
FIDA Sports – Matjaž Stopar s.p. in fizične osebe medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Pridržujemo si pravico, da v primeru morebitnih zlorab, ki omogočajo programsko podprto oddajanje naročila, le to zavrnemo.

KOMERCIALNI POGOJI

Objavljene cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Ugodne ponudbe, razprodaje, akcije veljajo do prodaje zadnjega izdelka oziroma najdalj do navedenega roka. Vse cene veljajo za en (1) kos, če ni drugače navedeno.

Naročila lahko dostavimo na vaš naslov ali na drug naslov po vaši izbiri, omogočamo vam tudi osebni prevzem na Prevaljah, Pod gonjami 54.

Dejanski stroški obdelave naročila in dostave ali prevzema so vedno razvidni iz obračuna pred oddajo vašega naročila.

Lahko se zgodi, da je izdelek, ki ste ga naročili, pravkar pošel in ga ni več na zalogi. V tem primeru vas bomo o predvidenem novem roku dobave obvestili preko elektronske pošte.

ELEKTRONSKA POŠTA

Uporabnik z registracijo soglaša, da lahko upravitelj pri komunikaciji uporablja elektronsko pošto, pri čemer le ta vključuje najmanj posredovanje naslednje e-pošte:

  • potrdilo, da je bilo naročilo uspešno oddano
  • potrdilo, da je naročilo v fazi izvedbe
  • obvestilo, da je bilo naročilo oddano dostavni službi
  • obvestilo, da je naročilo pripravljeno za prevzem
  • povabilo k sodelovanju v anketi
  • obvestilo o posebnih ponudbah (akcije, razprodaje, odprodaje …

CENE

Pri vsakem artiklu, ki je na voljo v spletni trgovini EnDvaTri.si , sta navedeni dve ceni. Redna cena je cena, po kateri so posamezni artikli na voljo v naši prodajalni na sedežu podjetja, Pod gonjami 54, Prevalje. Spletna cena, pa je cena, ki velja pri nakupih posameznih artiklov v spletni trgovin in je vedno nižja od redne cene v prodajalni, ker želimo na tak način spodbujati nakupovanje preko spleta. Spletne cene so tako vedno deležni vsi kupci, ki naročilo oddajo preko spletne trgovine. Vse cene v spletni trgovini so v evrih ter vključujejo davek na dodano vrednost. Izdani račun vsebuje poleg cene izdelka in pripadajočega davka na dodano vrednost tudi stroške poštnine. 

POŠTNINA

Pri oddaji naročila lahko izbere različne načine plačila blaga:

  • po povzetju ali
  • po predračunu. 

Stroški poštnine so različni glede na izbiro načina plačila:  

  • Stroški poštnine za plačilo po povzetju znašajo 6,00 EUR (z ddv).
  • Stroški poštnine za plačilo po predračunu pa znašajo 4,30 EUR (z ddv).

V primeru osebnega prevzema naročila, se poštnina ne obračuna (stroški poštnine za osebni prevzem so 0 EUR)

Pri predogledu naročila je vedno navedena poštnina za plačilo po predračunu, torej znesek 4,3 EUR. Poštnina se ustrezno prilagodi v nadaljnjem postopku naročila, ko kupec izbere željeno plačilno metodo in prevzem pošiljke. V primeru, da kupec izbere plačilo po povzetju, je v končnem obračunu naročila poštnina prikazana v dveh zneskih: 4,3 EUR za osnovno poštnino in dodatek za poštnino ob plačilu po povzetju v znesku 1,7 EUR (torej skupaj poštnina v primeru plačila po povzetju 6 EUR).  

POŠILJANJE NA IZBRANI NASLOV

Objavljeni roki dobave predstavljajo pričakovani čas v katerem bo dostavna služba pošiljko dostavila na vaš naslov. Pošiljko lahko na vašem naslovu v Sloveniji pričakujete v predvidenem roku, pri čemer pa lahko zaradi različnih vzrokov na katere ne moremo vplivati: okvare, nesreče, napake, razmere na cesti, ..., tudi kakšen dan kasneje. Dostavna služba dostavljajo vse dneve razen ob sobotah, nedeljah in praznikih. Vaše naročilo bo dostavljeno na vhod na izbranem naslovu. V primerih, ko v naslovu za dostavo navedete naziv podjetja, bo dostavna služba pošiljko izročila osebi, ki je pooblaščena za sprejem pošte v navedenem podjetju. V tem primeru priporočamo, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite.

ODSTOP OD POGODBE

Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico da v zakonskem roku odstopijo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 

NAROČANJE - SKLEPANJE POGODBE NA DALJAVO

Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo v .pdf formatu. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje.

Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi. V primerih oddaje naročil z osebnim prevzemom na naslovu podjetja FIDA Sports – Matjaž Stopar s.p. šteje, da je pogodba dokončno sklenjena s prevzemom in plačilom naročenih izdelkov.

IZVEDBA ALI ZAVRNITEV NAROČILA

FIDA Sports – Matjaž Stopar s.p. bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričel v najkrajšem možnem času. O začetku izvedbe vašega naročila vas bomo obvestili s sporočilom na vaš elektronski naslov.

Naročila, ki niso oddana skladno s temi pogoji ali pa so bili pri uveljavitvi komercialnih pogojev pri oddaji naročila uporabljeni načini, ki jih lahko označimo kot nedovoljeno uporabo elektronske izmenjave podatkov, bodo stornirana. FIDA Sports – Matjaž Stopar s.p. lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

REKLAMACIJE OB PREVZEMU POŠILJKE

Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih ali je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na dostavno službo, ki je izvršila dostavo. 

Če sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Zaželjeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.

ZAVRNITVE IN SPREMEMBE RAČUNOV

Prosimo, da se pred oddajo naročila prepričate o ustreznosti podatkov, ki bodo navedeni na računu. Če ste davčni zavezanci, ta podatke vnesite pred oddajo naročila. Kasnejše spreminjanje računa je zamudno in v določenih primerih tudi nemogoče. Vsekakor ni mogoče zavrniti računa in zahtevati novega na naslov druge osebe po preteku osmih (8) dni od prevzema blaga. Vse upravičene in s temi pravili skladne zahteve za zamenjavo naslova prejemnika računa bomo izvedli tako, da bomo najprej stornirali prvo naročilo in pripravili novo ponudbo in račun za novega prejemnika.

VRAČILO IZDELKOV - ODSTOP OD POGODBE

Fizične osebe imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka na naš naslov, FIDA Sports – Matjaž Stopar s.p., Pod gonjami 54, 2391 Prevalje, pisno sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na naš naslov, mora prejeto blago na naš naslov vrniti najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Če želite izdelek vrniti na naš naslov brez predhodne pisne odpovedi, morate izjavo o odstopu od pogodbe ali izpolnjen obrazec za vračilo blaga dodati k vrnjenemu izdelku; zgolj vračilo izdelka ne šteje kot odstop od pogodbe.

Prosimo, da vračilu priložite kopijo računa in pravilno izpolnjen obrazec za vračilo blaga in tako zagotovite najhitrejšo izvedbo postopka.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Če izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer naj bodo izdelki, ki jih vračate, nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite vsaj pol leta od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši. Upoštevajte, da sami odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:

  • če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (na primer smuči ali žoge izdelane po meri)

Vračilo prejetega plačila bomo izvedli v najkrajšem možnem roku, ki ne bo daljši od 14 dni, z nakazilom na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti). Edini strošek, ki v tem primeru bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga ter v primeru, ko vrnjeni izdelki niso nepoškodovani in v nespremenjeni količini, tudi ustrezna odškodnina, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu. Odškodnina za znižano vrednost izdelka znaša:

  • v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15% vrednosti izdelka,
  • v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 25% vrednosti kupnine, oziroma več, če gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe; tovrstnih poškodb, ki jih niste prijavili takoj po prevzemu izdelka in pred odstranitvijo zaščitnih folij, proizvajalci ne priznavajo kot okvaro na izdelku!

Pozor!
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej

REKLAMACIJE

V primerih, ko je s prejetim izdelkom karkoli narobe v taki meri, da ga želite zamenjati, ga lahko vrnete na naš naslov. Izdelki, ki jih vračate, naj bodo nerabljeni, nepoškodovani oziroma takšni kot ste jih prejeli ter v originalni embalaži, sicer vam bomo v primeru vašega vračila izdelka obračunali ustrezno odškodnino, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu blaga. Pri vračilu obvezno priložite kopijo računa. Če nam boste poslali izdelek brez računa vas bomo preko e-pošte ali navadne pošte zaprosili za manjkajočo dokumentacijo. Prosimo, da upoštevate, da kot datum prejema izdelka šteje datum, ko prejmemo izdelek in celotno zahtevano dokumentacijo. V primerih, ko zahtevane dokumentacije ne boste dostavili v roku 7 dni po oddaji našega obvestila, vam bomo izdelek na vaše stroške vrnili.

Določila prejšnjega odstavka smiselno veljajo tudi za vse nakupe podjetij ter drugih pravnih oseb.   
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Upravičenost vaše reklamacije bomo preverili ter vas v roku 8 dni obvestili o rezultatu postopka in nadaljnjih korakih.

GARANCIJA

Vsi izdelki imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca. Garancijo lahko uveljavljate le z originalnim računom! 

Garancija preneha veljati pri:

  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
  • pri spremembah na izdelku
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k izdelku
  • pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja.

STVARNE NAPAKE

Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite račun tako da bo postopek hitreje stekel.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na našem naslovu, pisno obvestimo, da je napaka sporna.